Sebastian Persson

Val 9 september

Den 9 september är det val till riksdag, region och kommun. Vi står nu på gator och torg, knackar dörrar och pratar med medborgarna om vår politik. Här hittar du den politik vi går till val på, information om våra kandidater, och de aktiviteter som sker under tiden fram till valdagen. Sidan uppdateras kontinuerligt!

Socialdemokraterna i Lunds valplattform hittar du här.

Valrörelsen är i full gång! Vill du vara med och vinna valet med Socialdemokraterna? Här är fyra enkla tips om hur du enklast engagerar dig:

Socialdemokraterna i Lunds kampanjgrupp är en facebookgrupp för de som är med och kampanjar i valrörelsen. Här delar vi med oss av dagliga uppdateringar.

Valstugan är på plats på Stortorget! Här möter vi en strid ström av väljare. Anmäl dig för att vara på plats i valboden, det gör du enklast via vår doodle.

Håll koll på våra evenemang på vår facebooksida. Här uppdaterar vi med dörrknackningar, morgonutdelningar och andra aktiviteter.

Kom på ett av våra morgonmöte! Valledningen träffas varje morgon. Kom förbi partiexpeditionen kl. 9 för en uppdateringar om vad som händer, var dina insatser behövs mest och inte minst för en kopp kaffe och macka!